dimecres, 8 de juny del 2011

Desconfia de tothom/ S.J. Watson



Cada nit, a causa d'una estranya amnèsia, una dona perd tots els seus records: al despertar ho ha oblidat tot. Però en la seva memòria estarà la clau d'una intriga apassionant.


Mentre dormi, la meva ment esborrarà tot el que he fet avui. Demà em llevaré com m'he llevat aquest matí. Pensant que encara sóc una nena. Pensant que encara tinc tota una vida per viure, per prendre decisions.

I SI CADA MATÍ QUAN ET DESPERTIS NO RECORDESSIS QUI ETS?

Què passaria si perdessis el nom, la identitat, el passat i fins i tot els qui estimes cada nit quan te'n vas a dormir? Tot oblidat mentre dorms, la teva vida convertida en un trencaclosques. I si, a més, l'única persona en qui confies només t'expliqués la meitat de la teva història?

"Un thriller excepcional. Vaig estar amb els nervis a flor de pell fins a la darrera pàgina."

Dennis Lehane, autor de Mystic River.

"Un thriller psicològic pertorbador."

Publishers Weekly



Desconfia de tothom
S.J. Watson
Rosa dels Vents 2011