dijous, 8 d’octubre del 2009

InfoBòbila 31 | Cercle de traïcions


BIBLIOTECA LA BÒBILA.

Fons especial de gènere negre i policíac
http://bobila.blogspot.com/


Presentació del thriller / Presentación del thriller


Cercle de traïcions
de Manel Arqués

(Abadia Editors)


a càrrec de / a cargo de
Ramón Guitó i Pons, editor
Jordi Canal, bibliotecari

dimarts, 13 d'octubre a les 19 h.
martes, 13 de octubre a las 19 h.

Biblioteca la Bòbila
Sala d'actes de la 3a planta
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet



Sóc fill dels peus de la muntanya de Montserrat i vaig néixer el vint-i-quatre de desembre de 1970. Ja de petit vaig canviar els antics carrers de terra, pels camins de pedra i boscos. Després de l’adolescència, vaig estudiar arquitectura, aparellador i més tard ciències empresarials. Vaig treballar a diferents llocs fins que una desgràcia va limitar-me la feina i altres coses, però vaig sortir en davant, fins que una altra desgràcia encara em limità molt més i per això puc dir que he viscut tres vides, o la mateixa, però en tres etapes molt diferents. Però ara sóc feliç i penso que no calen ni braços ni cames per a volar. Per això cada nit, quan dormo, viatjo molt entre els meus somnis i quan desperto, tots els muscles del meu cos estan cantant.



Jordi Canal
Biblioteca la Bòbila
Pl. de la Bòbila, 1
08906 L'Hospitalet
Tel. 934 807 438